Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 8 november 2016

9.2
  • Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder was in Vreedenhoff vanaf dag 1 helemaal thuis en dat is zo gebleven. Vooral door het zorgzame en betrokken personeel. De vele (vrijwillige) activiteiten vond ze leuk. Ook het kleine parkje tegenover de ingang en het prachtige Angerenstein waren ideaal voor kleine wandelingen. In de koffiekamer, (en het fijne terras bij mooi weer) kan je heerlijk zitten met familie en vrienden. Fijn en een uitkomst voor als je er even uit wil, maar niet echt meer kan reizen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem

geplaatst op 28 maart 2017

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u zich ook als familie bij ons welkom voelde. Uit uw woorden begrijp ik dat juist de vele keuzemogelijkheden en onze prachtige ligging goed bij uw moeder pasten. Wij doen er naast onze zorgcontacten inderdaad alles aan om te bewoners de gelegenheid te geven hun 'dagelijkse sleur' te kunnen doorbreken.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.