Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 1 maart 2017

7.7

Onze moeder moest tegen haar zin in naar een verzorgingshuis. Ze heeft het er ondanks haar tegenzin goed naar haar zin gehad. De medewerkers wisten haar toch te betrekken bij de activiteiten. Ook als ze er de voorkeur aan gaf om op haar kamer te blijven, wist de verzorging vele controlemomenten in te bouwen, zonder dat ze zich gecontroleerd voelde. Ook de lichamelijke verzorging was prima in orde. Er werd adequaat gereageerd op kwalen, op haar lichamelijke broosheid en er werd goed opgelet dat er geen doorligplekken ontstonden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem

geplaatst op 28 maart 2017

Hartelijk dank voor uw positieve woorden. Het valt niet mee als iemand met tegenzin moet worden opgenomen, maar soms kan het echt niet anders. Wij begrijpen dat heel goed en doen ons uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken door extra contactmomenten. Fijn om te lezen dat u tevreden over hoe wij dit hebben opgepakt.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.