Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

7.8

We krijgen altijd een bulletin en dat lees ik altijd heel uitgebreid. Ik kan niet anders zeggen, dat ik heel tevreden ben met de zorg. Ik ga iedere dag onder de douche. Bijvoorbeeld een meisje hielp mij met douchen en daarna deed ze ook nog even mijn wenkbrauwen. Dat heb ik zeer op prijs gesteld. Met iedereen gaat het goed. Als de medewerkers hun dienst erop hebben zitten, komen ze soms nog even bij me zitten. Ik ben er meer dan tevreden over. De stagiaires doen het ook goed, ook de jongens. Een stagiare nam me zelfs mee naar mijn zus, zo attent vond ik dat. Ik heb heel goed met een bepaalde verzorgende en zij luistert heel goed naar mij. Mijn kamer is ruim genoeg. Een hele grote kamer zou me niet bevallen omdat ik alleen ben. Wat ik erg jammer vind is dat ik geen kaarsjes mag branden. Ik ben tevreden over de schoonmaak. De kwaliteit van het eten is redelijk.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.