Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

8.3

Wij hebben voor dit huis gekozen omdat we het een gemoedelijk huis vinden en dat is ook gebleken. Wij maken de afspraken als familie en die worden goed nagekomen. De zorg vindt mijn moeder goed en prettig. Alles gaat rustig. De omgang is heel goed. Geduldig en respectvol. Ze nemen alle tijd voor haar en luisteren goed naar haar en begrijpen haar. Op de speciale afdeling waar zij zit, zit gespecialiseerd personeel. De informatie is voldoende. Soms gaat zij naar koren om te luisteren. De kamer van mijn moeder is groot genoeg. De badkamer is erg ruim, waardoor de rolstoel er makkelijk in kan. Keurige kamer. Vwb de schoonmaak, het ziet er allemaal keurig uit. Het eten is de ene keer wat lekkerder dan de andere keer. Het zou wel wat beter kunnen. Ik beveel het absoluut aan.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.