Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Angelapark KSW - Warmenhuizen op 9 mei 2018 interview

8.3

Er is een tekort aan medewerkers vind ik. Er werkt nu één medewerker op de groep, maar ik vind dat eigenlijk te weinig. Als de medewerker van de groep af moet, omdat er bijvoorbeeld iemand naar het toilet moet, dan is er niemand op de groep aanwezig. Ik vind dat onveilig. Ze hebben aandacht voor mijn moeder. Ze spreken haar aan en ze doen leuke dingen samen. Ze maken een uitje of gaan naar de winkel. Ze maken een wandelingetje met haar. Voor mijn moeder is het heel fijn dat ze een eigen kamer heeft. Ik vind het erg prettig dat we ten alle tijden bij mijn moeder mogen komen. Er zijn geen vaste bezoektijden. Mijn moeder heeft een vaste begeleider en dat is tevens mijn vaste aanspreekpunt en dat vind ik prettig. Als ik echt een vraag heb, dan kan ik het ook aan andere medewerkers vragen. Ik vind het fijn dat ik zelf in het dossier kan meekijken. Dat is via een app. Ik kan dan bijvoorbeeld lezen hoe het die dag met mijn moeder is gegaan en wat ze bijvoorbeeld die dag heeft gedaan. Alle dossierstukken zitten erin, die kan ik ten alle tijden nalezen en dat vind ik een groot pluspunt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Angelapark KSW? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.