Woonzorggroep Samen, locatie De Bron

Kogerlaan 36 A 1741 DA Schagen

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Bron - Schagen op 12 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De zorg sluit aan. De medewerkers proberen het leven positief te beïnvloeden met kleine dingetjes, momenten van aandacht en zorg, zoals aangepaste bekers. Mijn schoonmoeder staat nog positief in het leven, maar lichamelijk wordt het minder. Zij redt de dag niet meer en dat is vermoeiend. Wel geniet ze van de dagen. Het gebouw is mooi en ze heeft een eigen kamer. De afspraken lopen goed, maar door de bezuinigingen is er een tekort aan personeel. De afdelingen worden zwaarder. Mijn schoonmoeder zit nu in een rolstoel en is afhankelijk van de verzorging. Daar hebben ze meer werk aan. Elk halfjaar is er een bespreking en wordt er goed naar ons geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.