Woonzorggroep Samen, locatie De Bron

Kogerlaan 36 A 1741 DA Schagen

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Bron - Schagen op 8 juni 2018 Interview

Een dikke tien voor de medewerkers. Ze zijn lief en zorgzaam en luisteren altijd. Ze helpen me waar nodig is. Ik had eerst een kleine kamer in dit huis. Als ik dan bezoek kreeg moesten we naar beneden omdat het te klein was. Nu ben ik verhuist en heb ik een prachtige woonkamer en een aparte slaapkamer. Dat is veel huiselijker en gezelliger. In het huis zijn een kapper, een winkeltje en een gezellig ingericht restaurant. Er is ook altijd wel iets te doen. Soms is er ook een uitje met de bus. Omdat ik veel pillen moet slikken leggen ze het voor me klaar. Als ik een dagje weg ga kan ik ze ophalen bij de zorg en meenemen voor die dag. Ja hoor, ik ben een tevreden bewoner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.