Woonzorggroep Samen, locatie De Bron

Kogerlaan 36 A 1741 DA Schagen

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Bron - Schagen op 8 juni 2018 Interview

Ik woon hier met veel plezier. De sfeer is het huis is ronduit gezellig en ze doen er alles aan om dat zo te houden. Ze organiseren veel leuke dingen, voor ieder wat wils. Ik klaverjas 3 keer in de week. Dit met gezellige medebewoners. De kamer is voor mij alleen meer dan genoeg. Ook maken ze het elke week keurig schoon. Een aantal keren in de week zijn ze er om me te douchen. Ik hoef nooit lang te wachten als ik bel voor hulp. Elke morgen zetten ze de pillen klaar, dan regel ik het verder zelf voor de rest van de dag. De dames zijn altijd vriendelijk. Er is een winkeltje, die is 6 ochtenden in de week open. Ik haal er wel wat kleine dingen en je wordt er vriendelijk geholpen. De communicatie tussen mijn familie en de instelling is prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.