Woonzorggroep Samen, locatie De Bron

Kogerlaan 36 A 1741 DA Schagen

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Bron - Schagen op 4 mei 2018 Interview

Mijn moeder begint heel erg te vergeten. Dat weet ze. Ze vindt dat een beetje eng. Als wij op bezoek komen, is er altijd even een gesprekje met ons en het personeel. Ze geven dan bijvoorbeeld aan dat mijn moeder verdrietig was en dat ze daarom wat vaker in haar kamer komen. Mijn moeder heeft op zich weinig zorg nodig. Twee keer in de week wordt ze geholpen met douchen. Mijn moeder vraagt weinig aandacht, maar desondanks komen de verzorgsters altijd even haar kamer binnen lopen om te kijken of ze iets nodig heeft. Mijn moeder heeft veel plezier in het knutselen. Er zijn een paar leuke vrouwen bij elkaar gezet. Op die manier heeft ze haar sociale contacten. Regelmatig zijn er optredens in de instelling. Er komen ook nog wel eens vrijwilligers langs die met haar gaan wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.