Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Bron - Schagen op 7 mei 2018 interview

7.8

Mijn schoonmoeder heeft weinig zorg nodig. Als ze ergens hulp nodig heeft, dan staan de medewerkers voor haar klaar. Ik zie dat het personeel welwillend is. Ze doen hun best en mijn schoonmoeder is er tevreden over. Het gebouw is heel mooi. Er worden veel activiteiten georganiseerd om de bewoners bezig te houden. Afhankelijk van de tijd van het jaar wordt het gebouw versierd en dat ziet er altijd heel leuk uit. Mijn schoonmoeder kan uit twee maaltijden kiezen. Ik merk dat er af en toe niet voldoende eten beschikbaar is en dat vind ik een raar punt. Ik zou willen dat ze hier meer aandacht besteden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.