Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Elshof - Anna Paulowna op 8 mei 2018 interview

8.7

Mijn moeder heeft pedicure behandelingen nodig en die behandelingen gaan niet altijd goed. Soms staat het alarm op haar kamer niet aan en dat vind ik niet fijn. Mijn moeder is toen gevallen en heeft de halve nacht op de grond gelegen. De medewerkers zijn erg lief voor mijn moeder en hebben veel inlevingsgevoel. De zorg wordt goed aangepast op wat zij nodig heeft. Als ik een vraag heb, dan kan ik altijd een medewerker aanspreken. Ik heb toegang tot het digitale dossier van mijn moeder en dat vind ik een geruststelling. Deze wordt goed bijgehouden zodat ik altijd kan zien hoe het met mijn moeder gaat. Het is echt een toplocatie. Het is heel huiselijk en kleinschalig. De kamer van mijn moeder vind ik groot genoeg. Deze hebben wij ingericht naar de smaak van mijn moeder. Er zijn genoeg activiteiten. Maandelijks is er een uitje buiten de deur bijvoorbeeld naar de vlindertuin, of ergens lekker een visje eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Elshof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.