Woonzorggroep Samen, locatie De Trambaan

Koperwiek 30 1733 BA Nieuwe Niedorp

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Trambaan - Nieuwe Niedorp op 22 juni 2018 Interview

Onlangs was er iets stuk aan de rolstoel van mijn moeder. De medewerkers hebben er voor gezorgd dat dit in orde kwam. Dat vind ik geweldig. Ze zorgen er ook voor dat er andere disciplines ingeschakeld worden om het mijn moeder aangenaam te maken. De medewerkers maken een praatje met mijn moeder en overleggen met haar wat ze gaan doen. Ze gaan met haar wandelen of een spelletje met haar doen. Als mijn moeder iets niet leuk vindt, dan zegt ze dat ook. Mijn moeder kan er voor kiezen om later naar bed te gaan. Dan wordt ze geholpen door de nachtdienst. Dit gaat allemaal in goed overleg. Dat is geen probleem en dit vind ik allemaal in orde. Ik heb een keer in het half jaar een gesprek met haar persoonlijke begeleidster en dan nemen we alles door waar mijn moeder wel of niet tevreden over is. Als er wat veranderd moet worden, dan wordt dit genoteerd. Ik kan gebruik maken van Caren zorgt en zo kan ik lezen wat mijn moeder doet overdag. Als het nodig is, kan ik hier ook op reageren. Verder heeft mijn moeder een mooi, ruim appartement met verschillende ruimtes die goed toegankelijk zijn met haar rolstoel. Ze heeft mooie schuifdeuren tussen de ruimtes. Mijn moeder heeft zelfs voor het bezoek een tweede toilet. Tussen de middag eet ze warm in de gezamenlijke huiskamer en 's avonds eet ze hier een broodje. Zo heeft ze contact met andere bewoners. Er worden hier ook veel activiteiten georganiseerd, zoals pizzaatjes bakken of knutselen. Er is met regelmaat muziek of een modeshow. Af en toe gaan ze met een rolstoelbus gezamenlijk op stap. Ik vind dat ze dit allemaal ontzettend leuk aanpakken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Trambaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.