Woonzorggroep Samen, locatie De Trambaan

Koperwiek 30 1733 BA Nieuwe Niedorp

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Trambaan - Nieuwe Niedorp op 2 oktober 2017 Interview

Ze zijn allemaal even vriendelijk. Ik ben vol lof over het personeel. Meestal rond 8 uur komen ze met de medicijnen. Dit gebeurt 3 keer op een dag. Elke week helpen ze met het douchen. Ze vinden het niet verantwoord om dit alleen te doen, omdat ik wat onstabiel ben met het evenwicht. Voor de warme maaltijd ga ik naar beneden. De aardappelen zijn de laatste tijd niet lekker. Soms glazig en hard. Verder is het wel goed. Ik ben niet zo van spelletjes en zo, maar als ze een uitje hebben, ga ik wel mee. Pasgeleden zijn we naar het dierenpark Hoederdaal geweest. Dat was een leuke middag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Trambaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.