Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee - 't Zand op 9 mei 2018 interview

8.8

De afspraken die wij maken, worden eigenlijk altijd wel nagekomen. Als het niet helemaal vlot verloopt, dan komt dat denk ik door een gebrek aan tijd en personeel. Over het algemeen gaat het wel goed. Er is helaas geen medewerker die continue bij mijn moeder kan zitten om haar bezig te houden. De verzorgenden doen wel zoveel als ze kunnen en dat vind ik goed. Ik vind dat er eigenlijk een activiteitenbegeleider zou moeten zijn. De verzorging gaat goed. Ik kan via Carenzorgt lezen wat ze allemaal voor mijn moeder doen. Mijn moeder wordt elke dag gedoucht en ze ziet er altijd schoon uit. De verzorgenden zijn zo ontzettend lief voor haar. Ze luisteren echt naar wat zij wil. Als mijn moeder iets echt niet wil, dan doen ze dat op dat moment ook niet. Ze drammen niet door. Ze geven mijn moeder aandacht en ze zijn geduldig. De collega's gaan onderling ook leuk met elkaar om. Ze zijn ontzettend goed bezig met hoe ze de accommodatie beter en mooier kunnen maken voor de bewoners. Ze gaan de tuin aanpakken en een looppad maken, zodat de bewoners buiten kunnen lopen zonder dat ze verdwalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.