Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee - 't Zand op 9 mei 2018 interview

Het is kleinschalig wonen. Ik vind dat ik goed contact heb met de verzorgenden. Als ik een vraag heb kan ik ook altijd bij ze terecht. Als er veranderingen zijn, word ik ook meteen gebeld. Het verloopt allemaal heel soepel. Ik ben er heel tevreden over. Er is een prachtige afgesloten tuin, maar je kan nog wel zien wat er buiten gebeurd. Dat geeft mij een gevoel dat ze er nog bij horen. Mijn moeder heeft een keurige kamer met een eigen douche en toilet. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals met een hond spelen, spelletjes op een scherm, wandelen, puzzelen, etentjes en leuke uitjes. Mijn moeder geniet ervan om met de activiteiten mee te doen. De verzorgenden stimuleren haar ook echt om mee te doen. Dat vind ik fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.