Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee - 't Zand op 8 mei 2018 interview

7.2

Ik heb een heel goed contact met de evv-er van mijn moeder. De lijntjes daarin zijn erg kort. Daarom lopen de afspraken ook allemaal goed. Mijn moeder wordt op een liefdevolle manier verzorgd. De medewerkers gaan op een wisselende manier met mijn moeder om, maar daar wordt aan gewerkt. Zij doen alles wat in hun macht ligt om het mijn moeder naar haar zin te maken. Mijn moeder verblijft op een afdeling voor bejaarde, zij gaat naar de dagopvang waar het heel gezellig is en er veel dingen worden gedaan. Mijn moeder heeft een grote, ruime kamer met een aparte slaapkamer, een badkamer en een keukenblokje. Wij hebben deze gezellig gemaakt met haar eigen spullen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.