Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee

Wilhelminastraat 1 1756 TH 't Zand

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee - 't Zand op 28 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder kan hier altijd alarm slaan, als er wat is. Ze wordt verder ook goed verzorgd. Ze wordt bijvoorbeeld regelmatig gedoucht. Als er tijd is, dan staan de medewerkers altijd voor mijn moeder klaar. Echter hebben de zuster te weinig tijd om even vijf minuten een praatje met mijn moeder te maken. Ik kom regelmatig bij mijn moeder, maar ik zie niet altijd een zuster. Het is jammer, dat ik ze niet zo vaak zie. De dames hebben gewoon geen tijd. Maar ik kan wel een briefje achterlaten en vervolgens nemen ze contact met mij op. Ze hebben de accommodatie een aantal jaren geleden beneden verbouwd met prachtige vloerbedekking en nieuw behang. Het kantoor ziet er goed uit. Daarentegen ziet het trappenhuis minder goed uit. Een lamp in het trappenhuis is bijvoorbeeld al twee weken stuk en niet vervangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie De Zandstee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.