Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof - Den Oever op 8 mei 2018 interview

7.5

Het is een hele kleine zorginstelling. Ik zie dat er veel tekort is aan personeel. De medewerkers komen alleen nog maar om haar te wassen en om koffie te brengen, verder zit mijn moeder de hele dag alleen omdat er geen tijd meer is voor een praatje. Als ik ergens een probleem mee heb, dan spreek ik de afdelingsmanager aan en die neemt dan even de tijd voor me. De meeste medewerkers gaan prima om met mijn moeder. Er wordt geprobeerd om rekening te houden met haar wensen en behoeften. De kamer van mijn moeder maken wij samen gezellig,zij heeft een eigen badkamer. Het eten is goed dat vind mijn moeder lekker. Er is altijd een toetje of een stukje fruit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.