Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof - Den Oever op 8 mei 2018 interview

7.3

Het is kleinschalig wonen. De verzorgenden kennen mijn moeder hierdoor goed. Dat vind ik fijn. Ik vind dat de verzorgenden heel goed met mijn moeder omgaan. Ze maken soms een gezellig praatje met haar. Dat vind ik heel goed. Mijn moeder wordt twee keer in de week gedoucht. Ik vind dat te weinig. Ik zou graag willen dat ze vaker gedoucht werd. Het gebouw is vrij oud. Mijn moeder heeft een kamer met een eigen douche en toilet. Ik vind de kamer wat klein, maar mijn moeder is er zelf tevreden mee. Ik vind dat de kamer van mijn moeder te weinig schoongemaakt wordt. Er worden wel veel activiteiten georganiseerd, zoals schilderen, balspelletjes, samen koken, de krant voorlezen en wandelen. Mijn moeder vindt het leuk om met de activiteiten mee te doen. De kwaliteit van het eten vind ik slecht. Mijn moeder zegt dat de aardappels en groenten vaak niet gaar zijn. Ze kan dagelijks kiezen uit verschillende soorten groenten. Mijn moeder zegt ook dat ze al meerdere keren een andere groenten heeft gekregen, dan dat ze van te voren had besteld. Dat vindt ze dan niet leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.