Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof

Robbenoordstraat 2 1779 BJ Den Oever

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof - Den Oever op 11 oktober 2017 Interview

Ik ben nog aardig mobiel, dus heb ik niet veel zorg nodig. 1 keer per week word ik geholpen met douchen. De medicijnen worden door de zorg geregeld. Ze zetten het klaar in het kastje, ik weet zelf wanneer ik ze moet innemen. De kamer is voor mij alleen ruim genoeg. Ik heb een eigen badkamer. Ze maken het elke week schoon en dat gebeurt goed. Ik kan met iedereen opschieten, ze zijn behulpzaam en vriendelijk. Het kan niet beter. Ze zijn er zo, als ik bel. De tijd ontbreekt om even een praatje te maken, ze hebben het daarvoor echt te druk. Als ik vragen heb, kan ik naar de teamleidster gaan. Er is genoeg te doen voor ontspanning. Er heerst een vriendelijke sfeer in het huis. Vaak ben ik beneden te vinden, gezellig met de andere bewoners. Je kan hier ook naar de kapper, dat is makkelijk. Ik heb het hier bijzonder naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.