Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof

Robbenoordstraat 2 1779 BJ Den Oever

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof - Den Oever op 26 september 2017 Interview

Ik ben zeer tevreden omdat het een kleinschalig tehuis is. De meeste verzorgenden werken hier al vele jaren. Dat vind ik prettig. Het is een heel fijn huis om te wonen. Mijn ouders hebben een eigen appartementje met een eigen keuken en badkamer. Vanuit hun kamer kunnen ze direct naar buiten. Daar is een strook groen met een paar bomen. Er worden veel activiteiten georganiseerd, vooral door vrijwilligers. Bijvoorbeeld kegelen, kaarten, sjoelen en vlotbruggen. Elke woensdag is er een avond overdenking. Mijn ouders doen daar ook graag aan mee. Iemand van de facilitaire dienstverlening brengt enkele keren per dag de koffie en de thee rond. Deze mevrouw maakt altijd even een praatje. Vaak plaagt ze mijn vader met het voetbal. Onlangs was mijn moeder in de nacht gevallen. Heel snel was de nachtzuster ter plekke om haar te helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.