Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof

Robbenoordstraat 2 1779 BJ Den Oever

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof - Den Oever op 22 mei 2018 Interview

Ik merk dat de medewerkers altijd druk zijn. Er is geen tijd voor persoonlijke aandacht. Ik mis de gezelligheid. Mijn moeder zit veel op haar kamer en ik mis het borrelmomentje of een snackmoment. Alles slinkt in vind ik. Het stukje warmte en gezelligheid is er volgens mij niet meer. De medewerkers proberen het wel, maar ze hebben daar geen tijd voor. Ik vind dat echt heel jammer. Alles hangt van een paar vrijwilligers af. Het is allemaal summier. Het kleine koekje bij de koffie, wat ook weleens een grote koek mag zijn of een kroket. Alles is geijkt vind ik. De ene medewerker geeft mijn moeder wel een schouderklopje en de ander niet. Ik merk ook dat de jongere medewerkers een ander mentaliteit hebben. Ik vind het jammer dat het hier zo stil is, er is geen reuring. De keukens zijn eruit en de geur van eten is weg. Mijn moeder wil ook de medewerkers niet tot last zijn, omdat ze al zo druk zijn. Ik vind dat echt jammer. Er heerst hier ook geen sfeer. Er zijn geen planten, er is niks opgefleurd en dat mis ik. Soms besteedt een vrijwilliger daar aandacht aan en dat waardeer ik enorm. Als er wat met mijn moeder is, dan bellen ze mij. Soms moet ik een medewerker helpen herinneren en ook dat komt doordat ze te druk zijn. De accommodatie is oud. Ik vind het een zielige bedoeling. De koelkast is klein en te oud. Er wordt weinig meer gedaan. Een keer in de week komt er een huishoudelijk medewerkster, voor de rest doe ik veel bij mijn moeder. Het huis is niet modern en het is er kaal en ongezellig. Mijn moeder heeft een eigen douche en toilet en ze slaapt in de woonkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.