Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof - Den Oever op 8 mei 2018 interview

8.3

Mijn schoonmoeder zegt dat ze zich niet heeft kunnen indenken dat het zo fijn zou zijn. Ze is heel blij en tevreden dat ze hier woont. En als zij blij is dan ben ik dat ook. Mijn schoonmoeder heeft een kamer met een keukenblokje en een badkamer. Ze heeft wel haar bed in de kamer staan. Dat vind ze zelf goed. Eerst ging ze nog elke dag naar het koffiedrinken, maar dat wil ze niet meer, omdat ze het niet meer kan volgen vanwege haar verminderde gehoor. De verzorging heeft wel geprobeerd of ze nog mee wil, maar dat is wil ze niet meer. Dat wordt gerespecteerd. Ze gaat nog wel wekelijks naar de overdenking. Het is geen supermodern gebouw, maar het voldoet. Er is een algemene ruimte en je kunt buiten zitten. Ik vind dat de medewerkers altijd heel vrolijk binnen komen en ze gaan goed en respectvol met haar om. Wij lezen het zorgdossier en daar staat goed in genoteerd wat ze doen en waar ze aandacht aan schenken. Het is een elektronisch dossier en dat is ook prettig omdat haar geheugen niet meer zo goed is. Dan kunnen wij aanhaken op wat er gebeurd is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.