Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof - Den Oever op 9 mei 2018 interview

Mijn vader heeft het hier geweldig gehad. Hij was hele moeilijke man, maar daar werd heel goed mee omgegaan. De zorg die mijn vader hier heeft gehad was echt perfect. Het is een knus en warm verzorgingshuis. De medewerkers waren allemaal ontzettend aardig tegen hem. Mijn vader kon over heel veel dingen praten, dus hij vond altijd wel een gesprekspartner bij één van de medewerkers. Mijn vader had lichamelijke verzorging nodig en dat ging goed en op schema. Er werd altijd naar mij geluisterd en afspraak was afspraak. Alles klopte. Mijn vader had een hartstikke mooie kamer. Hij had een eigen badkamer met goede voorzieningen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Kapellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.