Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Lelypark - Wieringerwerf op 18 mei 2018 interview

7.7

Als er iets is, dan hebben de medewerkers aandacht voor mijn moeder en dan zijn er voor haar. Dat vind ik prima. De medewerkers zijn heel vriendelijk en dat gaat over het algemeen wel goed. Als ik vragen heb of als er iets geregeld moet worden, dan gaan ze daarop in. Ze zijn onlangs verhuisd en het is een verpleeghuis geworden. Wat ik positief vind, is dat ze intercollegiaal met alle zorgverleners bij elkaar zitten. Er is bijvoorbeeld een verpleeghuisarts een psycholoog en een tandarts die aan huis komt. Mijn moeder hoeft niet meer het gebouw uit voor deze zorg en dat vind ik heel goed. Mijn moeder kan een bezoek van de verpleeghuisarts aanvragen, deze komt elke week langs. Daar ben ik ook positief over. Ik heb onlangs een gesprek gehad met de verpleeghuisarts en binnenkort heb ik ook een gesprek met andere disciplines. Hier in wordt overlegd hoe het met mijn moeder gaat. De lijntjes zijn zo heel erg kort en dat vind ik heel goed. Als er wat met mijn moeder is, dan word ik opgebeld. Het enige wat ik jammer vind, is dat de tuin nog niet is aangelegd. Ik heb begrepen dat dit nog wel even gaat duren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Lelypark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.