Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Lelypark - Wieringerwerf op 17 mei 2018 interview

9.2

Het Lelypark is onlangs verbouwd. Voorheen had mijn schoonmoeder een eigen kamer voor haar alleen. Mijn schoonmoeder woont nu in een woongroep voor licht demente mensen. Zij is zelf niet dement. Sinds mijn schoonmoeder in de woongroep woont, is ze helemaal opgeleefd. Ze vindt het heerlijk om onder de mensen te zijn. Ze is niet iemand die gemakkelijk contact maakt. Ik waardeer het dat het personeel haar op een volwassen manier benaderd. Ik heb ook gemerkt dat als mijn schoonmoeder ergens mee zit, er goed naar haar geluisterd wordt. Wij vinden het prettig dat ze nu niet meer alleen hoeft te eten, maar in haar vaste groep in de huiskamer.

Bent u of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Lelypark? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.