Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Lelypark - Wieringerwerf op 8 mei 2018 interview

6.7

Ik word goed verzorgd en ik mag altijd op tijd douchen. De ene medewerker vind ik aardiger dan de andere. Ik krijg de zorg die ik nodig heb. Ik heb een nette kamer die ik heb ingericht met mijn eigen spullen, ik heb een eigen badkamer. Het eten vind ik lekker, het wordt zelf bereid. Ik help daarbij door af en toe de aardappels te schillen of het vlees te kruiden. In de gezamenlijke woonkamer vind ik het niet echt gezellig, veel bewoners liggen daar te slapen. Voor de verbouwing verbleef ik op een open afdeling en kon ik gaan en staan waar ik wilde. Na de verbouwing kwam ik op dezelfde afdeling terecht, alleen is dit nu een gesloten afdeling geworden. Ons is daar nooit iets over verteld of gevraagd. Als ik dit namelijk van te voren had geweten, dan had ik nooit voor deze afdeling gekozen. Ik heb daar een gesprek met de directeur over gehad en deze wil niets doen om mij te helpen of om mij weer naar een open afdeling te laten verhuizen. Ik kan nu niets meer doen dan de hele dag in mijn kamer zitten, want ik kan niet meer naar buiten. Ik vind het echt heel erg dat dit zo moet gaan en ik vind niet dat ik dit heb verdient.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Lelypark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.