Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 8 mei 2018 interview

7.3

Afspraken met de arts worden niet nagekomen, die met de verzorgenden wel. Er wordt echt goed gekeken naar de kwaliteit van leven. Het ontbreekt mijn moeder aan niets. Haar kamer vind ik wel wat klein. Ze heeft een badkamer die ze moet delen met de bewoner naast haar. Mijn moeder vindt dat geen bezwaar. Er zijn meerdere tuinen bij het gebouw, zodat de bewoners op verschillende plekken buiten kunnen zitten. Er is een binnentuin, waardoor er al snel buiten gezeten kan worden. Het gebouw staat op loopafstand van het centrum van Schagen. Er is een park in de buurt. De medewerkers vind ik zorgzaam. Ze hebben een luisterend oor als er iets met mijn moeder is. Mijn moeder is tevreden en dankbaar voor de zorg die ze krijgt. Er worden heel veel uiteenlopende activiteiten aangeboden waar mijn moeder bijna niet aan mee doet. Ik vind het aanbod fantastisch. Er wordt bijvoorbeeld iedere week met vier bewoners gekookt. Er worden ook uitjes georganiseerd. Mijn moeder kan kiezen waar ze wil eten, ze heeft ervoor gekozen de maaltijden op haar kamer te krijgen. Je moet er als familie wel bovenop zitten om alles te laten functioneren. De medische zorg is voor rekening van de familie. Er is veel wisseling van artsen in het huis. Dat vind ik gewoon slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.