Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 18 mei 2018 interview

8.7

Alles wordt voor mijn vriendin gedaan om het zo gezellig mogelijk voor haar te maken. Dat vind ik prima. Ze wil niet altijd 's morgens haar bed uit en dan laten ze haar liggen. Ze komt er zelf uit en dan zorgen ze ervoor dat ze haar ontbijt krijgt. Ze is zelf uitermate tevreden. Het enige wat ze kan zeggen, is dat ze weer een mooi dagje heeft gehad en lekker gegeten heeft. Ze hebben een centrale keuken, waarin gekookt wordt voor de bewoners. Als ik wat heb of er gebeurd iets met mijn vriendin, dan nemen ze gelijk contact op. Ik vind dat er goed naar mij geluisterd wordt. Het gebouw vind ik gedateerd, maar wel van alle gemakken voorzien. De tuin is onlangs aangepast, waardoor hier lekker gewandeld kan worden. Ik heb begrepen dat ze de afdelingen gaan aanpassen. Er komt op de afdeling een keuken waar ook gekookt en gebakken kan worden. Verder krijgen de bewoners een deursticker, zodat hun deur herkenbaar is. Wat ik ook heel leuk vind, is dat ze de afdeling inrichten met kringloopspulletjes. Dit doen ze in verschillende thema's en zo maken ze het een beetje huiselijk. Ze hebben pas een nieuw restaurant gekregen, waar je een kop koffie of iets lekkers kan nuttigen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.