Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 6 november 2017 interview

De medewerkers doen hun uiterste best om nog leuke dingen met de bewoners te doen. Soms staan ze echter alleen op een groep. Ik vind het belangrijk dat er meer zusters komen. Ze gaan heel goed met mijn moeder om. Ze krijgt wat ze wil. Af en toe gaan ze met haar naar buiten. Dat vind ik goed. Ze zijn meestal op tijd, als mijn moeder naar de toilet wil. Als ik een gesprek aanvraag, dan kan dat heel snel. Meestal vindt het de volgende dag al plaats. De instelling wordt momenteel verbouwd. Het is er nu wat rommelig, maar het wordt mooi. Het restaurant wordt vernieuwd. Er komen meer mogelijkheden om wat te eten. Nu vind ik die mogelijkheden beperkt. Ik ben tevreden over de kamer van mijn moeder. Deze wordt goed schoongehouden. De voorzieningen vind ik ook goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.