Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof

Jacob Ruysdaellaan 30 1741 KW Schagen
088-6194600

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 2 oktober 2017 Interview

De medewerkers luisterden heel goed. Als ik iets had, dan kon ik het altijd bespreken. Er werd dan ook iets mee gedaan. Ik vond de medewerkers eerlijk. Ik had niet het idee dat ze iets achterhielden. De omgang met mijn vrouw was erg afhankelijk van welke zuster er dienst had. Sommige zusters zagen mijn vrouw als gewoon een patiënt. Andere zusters waren echter heel vriendelijk en hartelijk. Ze leefden echt mee. Als mijn vrouw opstandig was, dan werd ze gekalmeerd. Mijn vrouw wilde niet samen met de andere bewoners eten. De laatste periode mocht ze daarom alleen eten. Het eten was ook prima. Ik ben dik tevreden over alles wat daar gebeurd is, tot de laatste dag toe. Het gebouw vind ik prachtig. De gangen en liften zijn goed bereikbaar. Ook is goed aangegeven hoe men moet lopen. De ligging is ook prima. Het enige nadeel vind ik dat er geen reguliere busverbinding is. Dat is een ramp voor mensen zonder auto. Er rijden alleen particuliere busjes en die moet je een dag tevoren bestellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.