Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 8 mei 2018 interview

8.7

De medewerkers zijn heel vriendelijk en behandelen mijn vader met veel respect. Omdat zij goed weten hoe ze met mijn vader om moeten gaan, zeggen zij altijd de goede dingen. Het voelt bijna als familie. Mijn vader moet vierentwintig uur onder toezicht staan en dat is hier het geval. Ik vind de communicatie uitstekend, iedereen is erg toegangelijk. Ik word altijd op de hoogte gehouden. Ik heb toegang tot het digitale dossier van mijn vader en dat vind ik fijn. Het is erg groot, dat voelt als een ziekenhuis vind ik. Het zijn lange gangen met deuren dat voelt een beetje aan als een instelling. De kamer van mijn vader is klein. De badkamer wordt gedeeld en dat vind ik eigenlijk wel wel jammer. Er zijn hele mooie binnentuinen, die zijn in een vierkant gebouwd. daar kan mijn vader naartoe zonder weg te lopen. De tuinen worden goed onderhouden en zien er keurig uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.