Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof

Jacob Ruysdaellaan 30 1741 KW Schagen
088-6194600

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 28 september 2017 Interview

Er is vaak wisseling bij de medewerkers. Daardoor is de communicatie onderling ook wat minder. Dan weet de medewerker die dienst heeft niet wat er is afgesproken door de collega. Bijvoorbeeld: mijn broer vroeg mij of ik een pantoffeltje kon regelen. Daar wist de dienstdoende medewerker niets van. Dat vind ik niet prettig. Ik heb mijn moeder nog nooit zo zien stralen. Ik vind dat de kwaliteit van leven er voor haar wel op vooruit gegaan is sinds ze hier woont. Het gebouw ziet er goed uit. Er wordt op dit moment een tuin aangelegd. Als dat klaar is kan mijn moeder zelf naar buiten. De ruimte die mijn moeder voor zichzelf heeft is voldoende en geeft haar een vertrouwd gevoel. Als ik mijn moeder meeneem dan wil ze snel weer terug. Er zijn vrijwilligers die veel aandacht aan mijn moeder geven. Dat vind ik fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.