Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 2 oktober 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het is ongezellig op de afdeling. Er zijn 2 huiskamers en de mannen en vrouwen zijn apart. Het geeft een opgesloten gevoel. Het gebouw is ook toe aan vernieuwing, het wordt wel goed onderhouden. De kamer is groot, maar donker met kleine raampjes. Een keer in de zoveel tijd heb ik een afspraak met de arts. De tijd is prima, maar er komt weinig uit de bus en ik word weinig geïnformeerd. De verzorging is erg goed en de medewerkers maken een praatje. Ze doen echt hun best, ondanks dat er te weinig personeel is. Het douchen wordt ook steeds minder, nu maar twee keer per week. Als er iets te doen is, dan wordt mijn man gehaald. Is hij jarig, dan wordt zijn kamer versierd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.