Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 13 september 2017 interview

7.0

Ik heb weinig afspraken met ze. Maar als ik een afspraak heb, dan zijn ze altijd op tijd. Echter zijn er bepaalde dingen niet goed gegaan ten aanzien van de zorg. Maar als ik er bij ben, dan gaan ze over het algemeen goed met mijn schoonmoeder om. Maar dit verschilt wel per medewerker. Als ik bijvoorbeeld binnenkom, dan zijn er medewerkers die amper gedag zeggen. Bepaalde medewerkers zijn ook wel eens ongeduldig, omdat ze gebrek aan tijd hebben. In het begin hebben ze veel met mijn schoonmoeder geprobeerd door bepaalde vormen van therapie aan haar aan te bieden. Bovendien wordt er naar mij geluisterd. Maar ik heb wel eens het idee, dat ze zich zelf proberen in te dekken. Ik moet wel zeggen dat dit ontzettend per medewerker verschilt. Verder is de accommodatie heel gezellig ingericht. Ze doen leuke dingen met mijn schoonmoeder. Met Pasen doen ze bijvoorbeeld ook leuke dingen. Bovendien is het vlakbij een kinderboerderij gelegen.

Bent u of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.