Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 9 mei 2018 interview

7.7

Ik vind dat ik te kort gehoord wordt. Ik zou wel meer betrokken willen worden en uitgelegd krijgen waarom iets wel of niet wordt gedaan. Dat werd op een andere afdeling meer gedaan. Het gebouw vind ik prima. Ik zou wel eens met mijn schoonzus een park in willen of naar een kinderboerderij gaan, maar dat is niet in de buurt. De stad in gaan vind ze zelf niet leuk, dus daar hoef ik niet met haar naar toe te gaan. De deur van haar kamer is altijd op slot en dat vind ik heel lastig en het is ook wel jammer, want ik zou graag met haar op haar kamer zitten als ik op bezoek kom. Nu zitten we in de woonkamer. Naar mijn idee zitten de meeste bewoners alleen maar in de woonkamer. Er worden wel activiteiten aangeboden en daar gaat mijn schoonzus regelmatig heen. Dat ze de badkamer moet delen vind ik geen probleem. Ik vind de verplegenden heel erg aardig. Voor zo ver ik het mee maak is ze zelf heel tevreden want ik zie regelmatig dat ze met de medewerkers aan het knuffelen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.