Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 9 mei 2018 interview

8.8

Ik vind dit een ontzettend goede zorginstelling. Ik kom regelmatig bij mijn vader en ik heb goed contact met de medewerkers. Ze proberen altijd om het welzijn van mijn vader te verbeteren. Mijn vader wil graag met fysio bezig zijn, ze zorgen er dan voor dat het ook kan. Dat vind ik positief. Hij wordt gestimuleerd om mee te doen aan de activiteiten, zodat hij contact kan hebben met de medebewoners. Ze doen aan spelletjes, bingo, gezamenlijk in de tuin zitten of buiten lunchen. Ik merk dat de medewerkers altijd even vriendelijk en zorgzaam voor mijn vader zijn. Dat vind ik prettig. Ik vind de kamers wat klein en verder wordt in mijn ogen het gebouw altijd keurig verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.