Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 9 mei 2018 interview

Mijn moeder voelt zich hier veilig en dat vind ik belangrijk. Het is een veilige omgeving, dat creëren de medewerkers door daar aandacht aan te besteden. Mijn moeder wordt gehoord en er wordt geluisterd naar wat wij, als familie, zeggen. Daar houden ze rekening mee. Mijn moeder is redelijk bedlegerig. Als wij langs komen, dan wordt ze netjes klaar gemaakt en in de rolstoel gezet. Zo kunnen we met haar naar beneden toe naar het restaurant. Ze hebben een tuin, waar je in kan wandelen en waar je kan zitten met mooi weer. Ze organiseren hier ook veel activiteiten. Ik vind de medewerkers goed betrokken en er is een goede interactie met de familie. Online kan ik het dossier van mijn moeder inkijken en dat vind ik een heel mooi systeem. Het enige minpuntje vind ik, dat ik nu zelf voor de persoonlijke verzorgingsartikelen moet gaan zorgen. Voorheen was dit centraal geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.