Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof

Jacob Ruysdaellaan 30 1741 KW Schagen
088-6194600

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 11 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder werd voor mijn gevoel te veel alleen gelaten. Het gebeurde dat ze haar te lang op bed lieten liggen en haar niet op tijd verschoonde, waardoor zij soms in haar eigen vuil lag. Als ik hier wat van zei, dan gaf de verzorging aan dat mijn moeder zelf aangegeven had naar bed te willen. Dat kan, maar dan nog vind ik dat ze wat meer hadden mogen controleren of alles nog goed ging. Er was een goed bedrijfsrestaurant aanwezig, waar ik met mijn moeder wat kon drinken. De kamers waren aan de krappe kant, er was niet echt ruimte voor persoonlijke spullen en haar kleding. Zo was er niet genoeg ruimte in de kast voor zomer en wintergarderobe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.