Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof

Jacob Ruysdaellaan 30 1741 KW Schagen
088-6194600

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 26 september 2017 Interview

Mijn moeder woont in deze instelling. Regelmatig worden er door de instelling allerlei activiteiten georganiseerd. Zo neemt mijn moeder bijvoorbeeld deel aan een zangochtend en is ze onlangs mee geweest op een boottochtje. Ik merk dat mijn moeder hier positief op reageert. Het verzorgend personeel maakt regelmatig grapjes met mijn moeder. Ze lachen veel met haar. Ze reageert daar goed op. Ze vinden haar een bijzonder vrolijke vrouw. Als ik zie hoe ze met mijn moeder omgaan, vind ik dat heel liefdevol. Het gebouw is heel doelmatig ingedeeld. Ze hebben een mooie binnentuin. Aan de voorkant kunnen de mensen ook buiten zitten. Mijn moeder zit hier wel eens. In de directe omgeving is een klein dierenparkje. Daar gaan we soms naar toe. We zijn heel tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.