Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 8 mei 2018 interview

7.3

Mijn ouders krijgen de aandacht van de verzorgenden die ze nodig hebben. Ik vind de verzorgenden accuraat. Als mijn moeder wat angstig is, dan stellen de verzorgenden haar meteen gerust. Dat vind ik fijn. Ik vind alle verzorgenden heel vriendelijk en aardig, voor zowel mijn ouders als voor mij. De verzorgenden bellen mij meteen op als er wat met mijn ouders is en doen ook alles in overleg met mij. Dat vind ik heel netjes. Ik kan altijd inloggen op het zorgsysteem om te zien hoe het met mijn ouders gaat. Ik vind dat prettig. Het gebouw vind ik vrij oud, maar ze zijn het nu een beetje aan het upgraden. Het restaurant is pas geleden verbouwd. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals bingo, schilderen en knutselen. Ik vind het jammer dat de activiteiten nu niet meer in het restaurant gehouden worden, maar in een apart zaaltje. Mijn moeder vindt het hierdoor minder leuk om met de activiteiten mee te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.