Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 21 december 2017

5.5

niet altijd de juiste aandacht waardoor er medische problemen ontstaan . de mantelzorger moet wel erg goed opletten of boos worden. Dan wordt er pas notitie van genomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen

Beste respondent,

Bedankt voor uw waardering op ZorgkaartNL, dit stellen we erg op prijs. Te allen tijde willen we onze zorg- en dienstverlening optimaliseren en proberen daarom altijd gehoor te geven aan feedback. Om die reden hebben we geprobeerd om via de redactie van ZorgkaartNL met u in contact te komen. U heeft echter aangegeven geen contact te wensen. Helaas kunnen wij dan geen verdere actie ondernemen, aangezien wij niet precies kunnen achterhalen om welke afdeling en persoon het gaat. Vanzelfsprekend hopen we dat u uw ervaring ook kenbaar maakt bij de verantwoordelijken van de afdeling, zodat we iets met uw feedback kunnen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.