Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof

Jacob Ruysdaellaan 30 1741 KW Schagen
088-6194600

Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof - Schagen op 3 mei 2018 Interview

Vanwege de afstand is het maken van afspraken wel eens moeilijk Er werd bijvoorbeeld gevraagd of er een handtekening kan worden gezet, maar dan is degene die dat moet regelen er niet. De medewerkers zijn allemaal aardig tegen mijn schoonmoeder als ze haar kamer binnen komen. Mijn schoonmoeder vindt zelf dat ze erg lief voor haar zijn en haar goed helpen. Mijn schoonmoeder wil niets. Ze zit op haar kamer en wil niet met anderen zijn en ook niet naar beneden. Dat deed ze thuis ook al. Ze kijkt een beetje televisie en ze leest haar krantje. Ze is gelukkig en ze heeft het naar haar zin. Als ik iemand wil spreken is die er meestal niet. De evv-er is moeilijk te bereiken. We kunnen in het elektronisch dossier lezen hoe het gaat. Als er iets is, dan bellen ze. Het gebouw vind ik prachtig. Als wij er binnen komen ziet het er allemaal keurig uit. Er is een restaurant maar daar wil mijn schoonmoeder niet naar toe, omdat we op haar kamer beter met haar kunnen praten. Er worden overal in de gangen seizoensgebonden versieringen aangebracht. Mijn schoonmoeder heeft een kamer met een bed, een stoel en een kastje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Magnushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.