Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht - Hippolytushoef op 8 mei 2018 interview

6.7

Het gebouw is erg verouderd. De kamer van mijn oma is klein vind ik. Binnenkort gaan ze het gebouw verbouwen en dat vind ik prettig. Ik zou het fijn vinden als de medewerkers zich beter kunnen specialiseren op zorg voor een dementerende bewoner, bijvoorbeeld in de omgang en hoe ze moeten reageren op verschillende dingen. Ik heb in het begin een aantal afspraken gemaakt bijvoorbeeld over het wasgoed. Ik merk dat er her en der dingen fout gaan. Ik merk ook dat sommige medewerkers niet over alles op de hoogte zijn. Ik vind de communicatie tussen het personeel zelf slecht. Ik merk dat het af en toe slecht wordt doorgegeven, dat ik mijn oma kom ophalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.