Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht - Hippolytushoef op 18 mei 2018 interview

8.8

Het is een erg goed tehuis. Ik ben heel tevreden over de zorg en aandacht die mijn vader hier gekregen heeft en die mijn moeder hier nog krijgt. Mijn vader is onlangs overleden. Mijn moeder krijgt nu extra aandacht. De medewerkers gaan heel menselijk met haar om. De zorg sloot goed aan bij wat voor mijn vader belangrijk was. Zo had hij ruimte nodig om over zijn oorlogsverleden te vertellen. Daar namen ze de tijd voor. Er werd dus goed gekeken naar wat hij nodig had. Ook waren de medewerkers alert op lichamelijke zaken. De EVV' er van mijn ouders mailde mij vaak. Ook kwam ze altijd langs, als ze wist dat ik er was. Dan konden we wat dingen doornemen. Dat vind ik heel correct. Als ik iets opmerkte bij mijn ouders, dan werd dat goed opgepakt. Het geeft mij een gerust gevoel dat mijn moeder hier woont. Het gebouw gaat tegen de grond, maar ik vind het nog niet zo oud. Het is een goede locatie. De kamer van mijn ouders vind ik mooi en licht. Er ligt parket op de vloer. De kamer bevindt zich aan de straatkant. Daardoor hadden mijn ouders het gevoel, dat ze nog meedraaiden in de maatschappij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.