Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht - Hippolytushoef op 2 augustus 2018 interview

Ik heb het hier goed; ik heb geen klachten. Ik heb nog niet zo veel hulp nodig, maar als ik bel dan komen ze direct. Ik kan altijd bij ze terecht met vragen en afspraken worden netjes nagekomen. Ik heb een prachtige, zonnige kamer en 1 keer per week wordt alles grondig schoongemaakt. Er is hier ook genoeg te doen. Er worden leuke spelletjes georganiseerd en er zijn regelmatig optredens. Het huis is mooi gelegen en de winkels en de bibliotheek zijn vlakbij. De maaltijden zijn goed verzorgd en erg smakelijk. Ik vind het erg prettig dat ik zelf aan kan geven wanneer ik warm wil eten. Ik ben helemaal tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.