Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht - Hippolytushoef op 18 mei 2018 interview

5.0

Niet alle afspraken worden nagekomen. Mijn moeder is bedlegerig en ik merk dat de medewerkers alleen de nodige taken uitvoeren en dan zijn ze weer weg. De afspraak was, dat er even bij haar gezeten wordt en dat ze haar eventueel met haar eten helpen, maar daar zie ik niets in het dossier van terug. De behandeling die mijn moeder nodig heeft is op zich wel in orde. Alleen merk ik op dat het materiaal wat ze gebruiken, naar mijn mening, niet optimaal is. De medicatie verloopt volgens afspraak. Dat gaat goed. Ik zie ook veel verschillende medewerkers in het digitale dossier terug. De EVV-er verzorgt haar heel goed en die heeft oog voor de zorg die ze nodig heeft. Bij andere medewerkers vind ik dit minder. Ik heb ook een heel goed contact met de EVV-er. Als ik een mail stuur, dan word hier serieus naar gekeken en serieus op geantwoord. Verder vind ik dit gebouw verouderd. Ik vind het er vies en stinken. Er wordt in het onderhoud alleen gedaan wat noodzakelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.