Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht - Hippolytushoef op 18 mei 2018 interview

7.0

Van wat ik kan zien, zie ik dat de meeste medewerkers altijd even lief voor mijn moeder zijn. Het eten wat geserveerd wordt, vind ik goed. Mijn moeder krijgt in de middagen warm eten en ze kan dan kiezen uit verschillende soorten soep. Ze krijgt ook een toetje erbij. Ik heb weleens het eten geproefd en ik vind het best smaakvol. Mijn moeder is ook best tevreden over het eten en dat vind ik prettig. Verder ben ik niet zo tevreden over de accommodatie. Het gebouw is oud. De kamer die ze heeft is klein. De overige ruimte in het gebouw vind ik te groot. Het is niet huiselijk en de sfeer vind ik ongezellig, omdat ze dan in een grote groep moet zitten. Ik heb het gevoel dat mijn moeder zich vaak eenzaam voelt. In mijn ogen past een kleinschalige concept veel beter bij haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.