Waardering van Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht - Hippolytushoef op 9 mei 2018 interview

8.2

Wij hebben de ervaring dat als we iets bespreken of er iets gewijzigd moet worden, dat de verzorgenden daar goed op reageren en het ook nakomen. De verzorgenden hebben oog voor de mens. Ik heb niet het gevoel dat ik daar een nummertje ben. Ze gaan goed met mijn moeder om. We zien toch wel dat ze hartstikke lief en aardig met haar communiceren. Ze gaan ook goed met ons om. Als er wat is, dan worden we altijd ingelicht. Wij doen zelf de was en we merken daardoor dat mijn moeder regelmatig schone kleding aankrijgt. Als mijn moeder weigert om medicijnen in te nemen, dan mogen de verzorgenden haar helaas niet dwingen. Ik snap wel dat ze zich moeten houden aan het protocol, maar eigenlijk zou ik het liefst zien dat ze de medicijnen wel alsnog toedienen. Het gebouw vind ik gedateerd. Het bed van mijn moeder staat in haar kamer. Ik zou liever een aparte slaap- en woonkamer zien. Het is wel schoon in het gebouw, maar ik vind dat het er niet uitziet. We hebben begrepen dat het gebouw over 1.5 jaar plat gaat en dat er nieuwbouw komt. Dat vind ik helemaal goed, want dat is naar mijn idee hard nodig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, locatie Noorderlicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.