Waardering van WVO Zorg, Verpleeghuis Scheldehof - Vlissingen op 11 januari 2021

3.0
  • Ziekte van Alzheimer

Er zijn te weinig zorggeschoolde mensen op de werkvloer. Er is maar 1 verpleegkundige endie kan niet 6 huizen met 48 mensen een goede verpleging geven. Er wordt te weinig tijd besteed aan de bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WVO Zorg, Verpleeghuis Scheldehof - Vlissingen

Graag willen we met u in gesprek over uw ervaringen met verpleeghuis Scheldehof. Wilt u contact met ons opnemen? Zo kunnen wij van u horen hoe u de zorg ervaren heeft en kunnen wij uitleggen hoe de zorg geregeld is. Want inzet van betrokken en zorggeschoolde medewerkers en tijd voor bewoners vinden wij juist zo belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WVO Zorg, Verpleeghuis Scheldehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.